3 is the magic dumber...

Jag kan inte ringa ut med min telefon just nu...den är spärrad för utgående samtal...och JA jag har betalat räkningen, det är bara det att jag råkat satt nån samtalsspärr för jag inte ska ringa för för mycket pengar som jag tyvärr råkat göra sista månaderna. Den här spärren kan man tydligen bara ta bort då på sin tre-sida...MEN där kommer jag inte in och Ozzy är inte hemma så jag kan inte låna hans heller...

Och han är för den delen jätteglad för han får säga "Vad var det jag sa". Han sa nämligen att jag absolut inte skulle skaffa tre MEN vad gör man inte för en såå fiiiin rooosa blänkande telefon med touch-skärm?...fan jag offra tom. mina fejk-naglar för den där luren...det gick liksom inte att trycka på knapparna med dom.

Shit va jag uppdaterar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0