De va på tiden va...

Tänka sig att jag sitter här och skriver...de va ju inte igår hörrni...hörrni typ tio blogg-läsare!Trevligt va!

Och vad har hänt sen sist? Inte speciellt mycket eller jo mycket kanske har hänt, men inget intressant!

Påsken bestod ju av diverse släkt och familjeträffar och massa mat och godis.

Satsar fullt på skolan i veckorna nu, sitter fortfarande kvar varje dag till de är dags att hämta Viggo och sen blir de direkt hem och plocka och laga mat.
Hinner knappt umgås med varken mina vänner eller familjen just nu när det är massa slutexaminationer och sånt och helgerna har vi mäst hängt här hemma på tomten eller i parken. Viggo leker nästan varje dag med vår söta granne Melvin, det är bara fyra månader mellan dom och dom har skitkul när dom far runt i området i full fart på sina likadana blå bilar.

Idag hade jag examination i Arbetsmiljö och säkerhet...en inte speciellt komplicerad kurs men eftersom examinationen görs med weblärare via webcam, va jag sktinervös och i varje fråga satt jag och bara : "Ähh, mmm, hmmm...asså...liksom typ..." plus att jag ibland kände mig helt generad när jag kom på mig själv på skärmen med att sitta och dra mig i örsnibben för jag va så nervig...TÖNT!!

Imorn ska jag plugga gärnet så jag kan vara ledig och följa med min käre mamma ut på stan på fredag. Hon ska shoppa...inte jag...eller jo möjligtvis ett par skor till Viggo då han redan slitit ut två par på bara ett par veckor.
Han har åkt sin bil så mycket och släpat fötterna i marken så hans skor har inga tår kvar.

Nu kom min käre sambo hem från garaget som blivit hans "nya" tillhåll senaste veckorna, ska passa på att umgås lite med honom innan de är dags att sniffa kudde...
Puss på er!


Hade besök av den här dreglande sötnosen en dag..och av hans mindre dreglande mamma såklart


 


Viggo och Melvin lunchar i solen

"Mamma, jag vill ha kjol"...självklart gubben...och lycklig blev han.


 


Kommentarer
Postat av: Aida

härligt med uppdateringen, hoppas på ner snart! puuuuss

2009-04-23 @ 04:19:39
URL: http://aidat.blogg.se/
Postat av: sara

ja äntligen fortsätt såhär :) det är kul att läsa!

2009-04-23 @ 07:56:18
Postat av: storasyster

Jag håller med, fortsätt uppdatera.



Ska maila dig bajskorvsbilden :)



Puss

2009-04-23 @ 13:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0