Min lilla gris å jag...

Åh vad uppskattat det va att skriva här igen...sicka rara vänner man har♥

Idag har jag tagit det piano. Tänkte först vara så dålig och stanna hemma från skolan och storstäda istället bara för jag va så trött men jag kände inte att min trötthets-orsak va tillräcklig...att fastna i  Ozzys patiens-spel på hans mobil halva natten är inte riiiiktigt tillräcklig orsak att skolka...så jag gick.

Sen mötte jag upp min käre karl vid City Gross. Vi passade på att storhandla idag istället för till helgen med alla andra nyss-fått-lönare.
Finns det något bättre än att ha fullproppat mat-förråd hemma?! Man kan va hur jävla pank som helst, men bara man har MAT i skåpen...(och lite snacks kanske)!

Ozzy och Viggo åkte iväg en stund så då passade jag på att städa lite iallafall. Damsugningen spara jag faktiskt till Ozzy...Han och jag tjaffsa nämligen när vi packa varorna i affären. Jag sa att han packa heeelt fel och aldelles för tungt och jojomensan där stod han snopet med bara hantagen kvar i handen, Youghurt, vetemjöl och lite annat smarrigt här och var i både hallen och köket.
Jag sa ingenting....det behövs liksom inte ibland!

Det har tagit jättelång tid för Viggo att somna idag. Antagligen dels för att Ozzys kompis Simon varit här och Viggo så gärna ville att han skulle lägga honom och sova med honom. Sen fick han hicka och när han märkte att vi skratta lite åt de så börja han fejkhicka imellan också!

Sen får jag väl erkänna att jag spela upp han lite också för vi satt framför spegeln och gjorde roliga grimaser!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0