Alla stjärtas dag...

Vi började dan med en promenad till svärmor. Vi skulle köpa med oss nån present men vi frös så mycket så vi orkade inte gå längre än till Lidl som ligger närmast här. Så svärmor fick en aftonbladet och en mörk choklad-kaka. Det är ju tanken som räknas sägs det!
Viggo fick ännu en "Cars-grej" av sin farmor som han har lekt med hela dan.

Kom hem och hjälptes åt (eller jag dekorerade mest förresten) två hyllor på Viggos vägg som har väntat ungefär 1 månad på att få komma upp. Måste köpa två bokstöd men annars blev det bra.

Egentligen skulle Ozzy laga tre-rätters till oss men det blev inte riktigt så. Vi hjälptes åt att göra fajitas istället men Ozzy håller på att göra nån mix-tårta nu som jag ser fram emot att svulla i mig.
Viggo vägrade smaka en enda tugga av sin fajita så nu blir det minsann ingen tablett-ask har vi sagt...får se hur länge vi kommer kunna hålla fast vid de...suckers.

"Pilutta dig för du får inget godis" (lägg märke till att jag har haklapp)




Kommentarer
Postat av: Anonym

va fint de blev med hyllorna =)

2009-02-15 @ 00:00:51
URL: http://enwiking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0