Fullt upp..

Hade fullt upp igår med tvättning, städning, rensning och plugg (tack än en gång Cissi) så jag hann inte riktigt med att skriva något men idag är det lugnare...än så länge ialla fall, idag ska jag faktiskt hämta tre barn. Viggos kusiner ska följa med hem och då blir det full rulle här hemma när dom busarna far fram!

Inann dess har jag lite att ta itu med, ska skriva rent och skicka in hela mitt psykologiarbete nu som egentligen skulle varit inne i söndags. Trodde aldrig att jag skulle ha så svårt med psykologi-kursen som jag tydligen har men jag hoppas det släpper längre fram.
Sen har jag fyra Ikea-kassar propp-fyllda med ren tvätt som ska vikas idag vilket jag måste göra när Viggo inte ser för ALLTID när han ser mig vika kläder så tycker han klädhögarna ser så mjuka ut så han får för sig att kasta sig över dom, jättekul verkligen...INTE.

Har precis varit ute på en promenad i kylan och känner mig vinter-bitter, hur fint det än må vara och hur mysigt det än är med snö så har även jag nu lessnat på detta. Vill ha vår och värme...inte behöva skrapa rutorna, sitta ute och dricka kaffe, inte behöva krångla på Viggo hans overall, inte snubbla på isfläckar på gatan osv. Give it to me!!!

Nu är det på med glajjorna och ögen i boken!

Eller vad säger du lilleman?!


Kommentarer
Postat av: Aida

ha ha ajuste kokosnöt haha. ha så kul med alla barnen sen puuuss

2009-02-17 @ 13:44:08
URL: http://aidat.blogg.se/
Postat av: Syster

Haha jag älskar den där bilden!!! Du är så snäll som hämtar mina barn. Vi ses snart älskling!

2009-02-17 @ 15:41:43
Postat av: Nääts

vilken sötunge han e =) love u

2009-02-17 @ 20:56:49
URL: http://enwiking.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ingen fara gumman :) Var så kul och få det fint för dig

2009-02-18 @ 19:53:04
Postat av: Cissi

Ingen fara gumman :) Var så roligt och få det fint för dig

2009-02-18 @ 19:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0