Min plutt...

Viggo och Oscar åkte hem en sväng till Viggos farmor tidigare idag och Viggo ville absolut inte åka hem utan han skulle sova hemma hos farmor..så Oscar kom  hem utan min lilla plutt=(

Känns som jag knappt träffat honom eftersom jag va borta igår kväll så jag kan inte låta bli att få dåligt samvete även om jag vet att han har det roligt hos farmor. Får bli till att hämta honom tidigt och göra nåt extra roligt tillsammans imorn istället.

Tidigare idag när Viggo lekte medans jag gjorde ordning saft och bulle-fika till honom och mig, kom jag på den lilla äckelpottan med att pilla näsan och (hua) äta kråkan! Vem har lärt han detta, vem är skyldig till detta fasansfulla beteende?!
Hursomhelst så sa Ozzy åt honom på skarpen och sa: "Om du gör så så får du ingen bulle för då är ju du redan mätt"
Varpå Viggo svarar: "Mmm, jag e mätt, tack så mycke maten".

Min stora älskling har som vanligt somnat i soffan innan kvällen ens börjat så det blir till att skaka liv i honom nu så ska vi kolla melodifestivalen.
 

Tänk att min lilla kråk-ätare varit så här liten...



Kommentarer
Postat av: Aida

hahahahaaaa vilken underbar kommentar! barne är ju för härliga! puss

2009-02-22 @ 02:10:17
URL: http://aidat.blogg.se/
Postat av: malin

han e ju bara bäst!!!! det e ju bara barn som kan vara så härliga

2009-02-22 @ 09:47:59
URL: http://mollel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0