Städa städa varje fredag...

Har spenderat i stort sett hela fredagen med att storstäda här hemma. Så himla skönt att ha rent och fräscht hemma till helgen. Va så flitig och skurade uppe och inne i alla köksskåp, rengjorde ugnen och dammsög soffan.
Jag skickade iväg Ozzy och Viggo så jag kunde få fixa i lugn och ro men Oscar ringde tre gånger och undra om dom fick komma hem trots att vi bestämt en tid. Tänka sig att när han i vanliga fall är hemma så vill han alltid iväg och hitta på saker men när jag väl vill att han ska vara borta, då ska han minsann vara hemma=)

Har faktiskt hunnit ta en trevlig fika med Sara också. Va länge sen vi sågs så det va mysigt att sitta och prata lite!

Ikväll har vi bara haft fredagsmys med chips, popcorn och Let´s dance. Viggo blev så trött att han till slut själv sa att han ville gå och lägga sig i sin säng.
Vi fick oväntat besök från en av Oscars vänner för nån timme sen.
Jag har skittråkigt faktiskt och känner mig väldigt rastlös...får väl gå och lägga mig och sova istället så jag är pigg och glad imorn! Då är det fullspäckat schema, handla, barnkalas hos Hector sen middag hos Malin och Martin.

                                                                                                           ♥

  


Kommentarer
Postat av: Aida

åååh vad jag önskar att jag kunde varit med er! pussssss

2009-03-01 @ 08:34:16
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0