Strumpludd...

Jag blir helt galen på min mobil för det inte verkar gå att lägga över bilderna till datorn idag, brukar aldrig va några problem annars.

Kom knappt upp imorse när klockan ringde...Viggo va vaken ett hundratal (ja,det kändes ju så iallafall) gånger. Bland annat sa han gråtandes "mamma, lilla kycklingen får inte äta upp mig" . När han tillslut fick sova i soffan där Ozzy redan låg och slumrade kunde han äntligen somna om, däremot tog det lite längre tid för mig att göra det samma.

Idag har jag pluggat mera Psykologi men det avsnitt jag läser nu är faktiskt riktigt intressant så jag börjar nog gilla detta nu.
Pluggade tills Ozzy och Viggo kom hem. Då tog jag och V. en sväng till lekparken vilket inte alls blev så trevligt utan mest kallt och grinigt. Dessutom hade jag druckit så mycket kaffe innan vi gick så vi gick hem redan efter en kvart.

Ikväll va det baddags, vilket helt plötsligt har gått från att vara favorit-göra till att bli pest och pina. Tänkte att det kanske skulle va roligare om jag också bada, vilket det också va...tills Viggo började gallskrika av räddsla när något millimeter-litet svart kom flytande. Han fick verkligen panik på det lilla svarta trots att det inte visade sig va nåt annat än lite strumpludd från nåns (okej min) fot. Jag försökte förklara att det bara va ludd och helt ofarligt men nu är det istället största skräckisen. När han skulle sova fick han såklart syn på nån luddig tuss som satt fast i hans matta, den va jag tvungen att klippa bort innan han kunde lägga sig igen den lilla knasbollen.

Nu sover han iallafall tack och lov och Ozzy har åkt på jourjobb så jag ska sätta mig och plugga lite.


Kommentarer
Postat av: Syster

Söta lillasyster! Jag älskar din blogg! Du skriver jättebra. Och det säger jag inte bara för att du är min lillasyster utan för att jag verkligen menar det!

2009-02-19 @ 21:09:30
Postat av: Aida

nemen skrutten da. Jag håller med johanna, du skriver verkligen bra, din blogg är min favvo att läsa. puss

2009-02-22 @ 02:14:27
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0