Tjejmiddag och utgång

Igår startade jag dagen med lite shopping i Vällingby. Fick ett ryck när jag vakna och åkte iväg utan att ens äta frukost.
Köpte en kjol, en svart enkel tröja från HM och en kofta från Gina som dom hade kampanj på.
Sen köpte jag present till Bia som hade tjejmiddag på kvällen.
Åkte förbi Steffie på hemvägen och fikade lite och gosade med Hector som va febrig...men glad ändå.

Hann vara hemma och leka lite extra med Viggo innan det bar iväg till Bia. Åkte buss och T-bana för första gången på typ ett halvår och lyckas såklart hamna mitt emot en alkis som mer än gärna vill prata med mig om sitt liv och undrar om jag har brännvin i påsen osv.
Gick in och hälsade på hos gamla jobbet och bara njöt av att gå där som kund och inget annat.
Sen mötte jag Neda så gjorde vi sällskap till Bia och där va det jättemysigt och god mat som jag aldrig prövat innan.

Dom flesta gick hem ganska tidigt så jag bestämde mig för att möta upp Natta och hennes kompisar och gå vidare ut.
Kommer inte ihåg nu va stället hette, va inte så roligt ställe men vi lyckades flumma och flamsa så det blev kul iallafall.

Nu ligger hela familjen i soffan och latar oss...blir nog inget av med trädgårds-städningen som jag hade planerat. Känner mig alldeles för lat!


 
Jag & Neda                                                                                Hassi & Bia posar fint
 
 

♥Pusskalas med min underbara Natsy-Patsy♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy faan vilka hetingar söfäja

2009-02-22 @ 15:39:33
URL: http://enwiking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0