Mmm...

Snacka om att dan bara rullat på för fullt idag med lämning, skolan, matlagning, städning, dagishämtning och bakning. Fullt ös!

Va så sugen på tacos idag så jag och Cissi åkte hem till mig efter engelskan och gjorde de, mumsigt värre.
Och tack Sara för bekräftelsen om att det faktiskt va fettisdag...köpte med mig semmel-bröd, grädde och mandelmassa så gjorde vi semlor efter jag hämtat alla barn i skolan och på dagis.

Egentligen är ju semlor inte så gott, man mår ju dåligt och känner sig kräkfärdig efter typ två tuggor, men man måste ju offra sig.

Imorn kommer Steffie och Hector hit och myser lite och sen ska vi gå på Unga-Mammor-träff och leka lite.
Har TÄNKT att plugga lite innan dom kommer imorn men om jag känner mig själv rätt så kommer det nog bli sovmorgon istället eftersom det ändå är Oscar som ska lämna på dagis imorn.

Får plugga på eftermiddan istället, imorn är det medecin-kursen som gäller. Den är riktigt intressant faktiskt men just nu läser jag om massa olika sjukdommar och då kommer jag på mig själv med att sitta och känna efter och inbilla mig att jag har alla möjliga konstiga sjukdomar, blindtarmen, njurfel, cancer och gud vet vad. Hypokondriker...härborta!!!

Nu ska jag krypa ner i min säng och hoppas på en god natts sömn med söta drömmar och utan nån nattpigg unge (förhoppningsvis)!





Viggo blir så inspirerad av sina äldre kusiner, ska vara lika duktig med att ta av och på kläderna osv. Det blir ju inte alltid rätt men det funkar tycker han...


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅ duktiga Viggo hihii sötis i morgon ska jag puss på min Viggo =) och du Fia kanske får någon blöt puss också ;)

2009-02-24 @ 23:04:07
Postat av: Syster

Tack för hjälp och mat igår! Hälsa Steffie!!!!



Puss

2009-02-25 @ 10:32:52
Postat av: Syster

Tack för hjälp och mat igår! Hälsa Steffie!!!!



Puss

2009-02-25 @ 10:33:15
Postat av: Anonym

Haha va söt han är :) Det blev ju nästan rätt!

2009-02-25 @ 19:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0