Niggo och Vicole:)

Viggo har blivit så gosig på morgonen. Han kommer in till oss och lägger sig och pillar mig i håret, klappar på mig och säger: "mamma e varm" "mamma e gosig". Även om det inte varar så mycket mer än fem-tio minuter så är det mysigt!Han är ju annars inte speciellt kramig och kelig av sig.

Nicole och Natta kom vid halv tio, vi möttes nere i centrum och köpte med oss färskt bröd och åkte hem och åt en riktig brak-frukost.
Sen lekte barnen både inne och ute. Efter vi ätit lunch åkte vi iväg till Solna. Jag skulle köpa present till Heccis och Natta ville hitta nåt snyggt till helgen men det gick inge vidare. Vet inte vad vi tänkte på när vi bestämde oss för att åka dit (antagligen oss själva) med två trötta och tjuriga ungar, dessutom med bara en vagn. Inte vårat smartaste drag alltså, så det slutade med att vi satte oss på donken och drack kaffe och åt Big Mac...jäkla fläsk-morsor!

Har suttit och pluggat på mitt medecin-uppdrag nu och skrivit och läst en himla mycket om stroke. Väldigt mycket tankar om pappa kommer upp och om när han fick sin stroke och allt som varit efter det...hur han förändrats osv. Tankarna kommer igång och snurrar för fullt!

Blev bjuden på ett "me and I"-party (barnkläder) på söndag hos min systers kompis så nu ska jag leta upp deras hemsida och tjuvkika lite om det finns nåt som kan va spännande att köpa!



   


Viggo♥Nicole

Kommentarer
Postat av: Syster

Vilken söt bild!!!!! Jag smälter!

2009-02-27 @ 08:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0