Sommarlov...

Då var sista examinationen för den här terminen avslutat idag och jag har på börjat mitt sommarlov! Ska ju visserligen jobba en del men jag tänker ändå säga att jag har sommarlov för det låter så barnsligt underbart!
(själva examinationen pratar vi inte om).

Har inte gjort så mycket idag, tvättat och plockat här hemma och sen varit en sväng i Kista där jag skulle lämna tillbaka några saker men det blev byte istället, lite bas-toppar...det behövde jag faktiskt...kanske?!

Tog med oss Lovis hem från dagis också och vi gjorde kalla-dom-vad-du-vill-bollar som vart jättesmarriga, har inte gjort sånna sen jag va liten tror jag.

Har suttit ute nu ett par timmar och pratat med min söta granne medans barnen sov. Tjuvrökte gjorde jag också, så nu ligger jag i sängen och luktar illa.

Imorn tänkte jag ta en tripp till Ikea...har inte varit där på länge och skulle behöva lite småsaker, typ värmeljus.

Saknar Natta, vill att hon ska komma hem så vi kan ut och nörda oss på ön på våra coola cyklar=)Med våra ännu coolare? ungar där bak!

Nu ska jag snusa kudde...

..och om några timmar är jag inte längre ensam.

♥Sov gott♥

Kommentarer
Postat av: Aida

myyyyyysigt det ser ut!

2009-06-10 @ 04:40:28
URL: http://aidat.blogg.se/
Postat av: steffie

jaha jaha MIG träffar du typ aldrig men inte få jag stå i bloggen om att du saknar mig =( DÅLIGT........





2009-06-10 @ 14:30:11
Postat av: sara

Nu är det dags att börja blogga igen ;)

2009-08-18 @ 19:44:58
Postat av: Natta

Håller med dig sara =) kom igen nu soffan ;)

2009-08-20 @ 12:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0