Börjar komma ikapp

Har haft fullt upp sista tiden och kommit efter både hemma och i skolarbeten. Nu börjar jag äntligen komma ikapp och landa. Ska bara städa här hemma imorgon innan jobbet och sen ska jag njuta av en så lugn helg som möjligt...säger jag nu ja!

Tänkte (som jag sagt tjugo miljoner gånger) rensa och göra vårfint på tomten i helgen...och definitivt hälla ut nåt medel jag köpt uppe hos mamma som ska hålla katter borta eftersom jag förra helgen lyckades fylla en hel hink med bajs, bara på vår egen tomt...och Viggo dessutom klav i kattbajs, svinäckligt!!! Här sköter vissa verkligen inte sina katter.

Viggo hade inte sovit på dagis idag, han va omöjlig att hålla vaken här hemma så både han och Ozzy ligger och snarkar här brevid.

Viggo har fått dagisplats här i området till efter sommaren och jag va där och lämnade våran ansökan för nån timme sen. Personalen verkade jättetrevliga, supergulliga tjejer...som både Viggo och Ozzy säkert också kommer gilla, tre snygga blondiner, haha!
Ska bli så skönt att ha 100 meter att gå till dagis!

Har pluggat så mycket idag att det är totalt korvstopp i mitt huvud, ögonen går i kors och fingrarna krampar av allt skrivande så nu ger jag upp och ställer mig vid spisen istället innan jag somnar som resten av familjen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0