Friday I´m in love..

Njuter just nu av en seg hemma-morgon...har bara suttit i soffan framför TV:n och datorn hela morgonen. Snart är det så klart dags att sätta på lite kaffe och öppna böckerna igen.

Igår var som sagt mina kusinbarn här och Viggo va lite blyg i början men det släppte fort och sen blev Emma hans stora favvo, han följde henne vart hon än gick och somnade hos henne i soffan senare på kvällen.
Vi poppade popocorn och kollade på "Lilla Kycklingen".

Ska försöka att hålla mig hemma hela dan idag bortsett från en promenad upp till Konsum för att handla lite. Jag brukar ha svårt för att vara hemma en hel dag, blir så rastlös. Men eftersom vi ska iväg på två kalas imorn och jag ska jobba på söndag, så kan det vara skönt att bara va hemma och ta det lugnt. Ska köpa "Ben & Jerrys" som jag ska avnjuta framför TV:n ikväll.

Bilder från igår:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0