Lata söndag...

Viggo är mycket piggare idag, han har lekt för fullt här hemma. Spelat bandy och "gått till skolan" iklädd tofflor,keps och ryggsäck.
Sen har min gulliga svärmor varit förbi en sväng så jag passade på att springa och kolla om tvättstugan va ledig så jag kan tvätta allt ner-kräkt men det fanns inte tid förens imorn så nu får allt ligga ute i en säck i förrådet tills dess.
Vi gick ut på en promenad och följde svärmor hem så lilleman somnade gott i vagnen. Hoppas han är ännu piggare när han vaknat igen.

Pratade med Ozzy också och han är på väg hem nu. Vilken tur han hade som lyckades tajma sin resa just när Viggo skulle bli dålig:P

Ska passa på att plugga nu medans Viggo sover.

Så här gör Nathalie, säger Viggo efter att sett kort från fredagen.


"-Hej då Mamma, jag gå skolan nu..."

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha viggo :D, tycker inte du ska visa mer kort på mig nu från när vi e ute å far :P haha

2009-03-08 @ 13:49:42
URL: http://enwiking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0