Inte världens bästa dag direkt...

Fick hem en stackars sjuk liten Viggo-plutt idag. Han hade haft det bra hos mormor men varit snorig och hängig imorse. När han kom hem kändes han jättefebrig och ville bara ligga i mammas knä och vila vilket iochförsig va ganska mysigt.
Gav honom medecin och bäddade ner honom i vagnen eftersom jag va tvungen att gå och handla lite (Ozzy har min bil), då piggnade han till och orkade leka och äta en macka när vi kom hem. Nu är han riktigt hängig och har kräkts ner både sig själv, mig, soffan och mattan. Usch, stackarn!
Har försökt få tag i Oscar men han svarar inte=( Hoppas i alla fall att han har det bra. Längtar tills han kommer hem imorn.

Nu ska jag kolla melodifestivalen och hoppas på att min lilla plupp klarar sig från mer kräk inatt och känner sig bättre imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0