Måååndag..

Jaha, så var det ny vecka igen, tiden bara rusar iväg ju.


Har kännt mig skitstressad några dar över massa uppdrag som skulle vara inne i lördags egentligen. Hann ju inte få nåt gjort när Viggo blev sjuk och satt och slet som ett djur med medecinuppdraget när Ozzy kom hem idag. Sen är ju jag tydligen så förvirrad (vilken nyhet va?!) så när jag efter att gjort klart medecin-grejen och skickat in den, stressar upp mig totalt över resterande tre uppdrag som skulle vara inne och går in och kikar i min studieplan så gör jag den glada upptäckten att dom andra uppdragen inte alls ska vara inne förens den 21:a, vilken lycka, jag ligger plötsligt före!


Viggo va ju hemma idag trots att han är bättre, är lite osäker på hur jag ska göra med honom imorn eftersom han är så trött efter sina 4 vakna timmar per natt, som han satt i system senaste veckan. Får helt enkelt se hur han sover inatt.


Nu är allt kräk borttvättat men jag är så klantig som råkade tvätta mitt ena soffkuddsfodral (som är rött och vitt) med svarta kläder...inte nog med att det vita blev mörkgrått, det krympte dessutom.

Håller på att vela om jag nu ska se City akuten eller spårlös...tror helt enkelt Ozzy får avgöra! Bye...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha va söt du e på korten :D

2009-03-09 @ 21:25:41
URL: http://enwiking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0