Skitväder

Jävla skitväder!Fy vad tråkigt med snö! Det får bli innestädning imorn istället för ute.
Ska iväg på klädbytardag också och se om man kan göra nåt fynd.

Kom nyss hem från jobbet och till min besvikelse och förvåning så var huset tomt, grabbarna hade åkt till en av Ozzys kompisar. Så nu sitter jag här i soffan, med ostbågar, marabou och cola zero, vilket iofs. inte är helt dumt.

Höll förresten på att få köra ut till Munsö efter jobbet då alla Ekerö-bussar va inställda och en tjej inte kunde ta sig hem, men det löste sig vilket va tur för det va inte alls kul att köra ens den korta biten hem.

Nu ska jag kolla klart på Let´s Dance-finalen!

Kommentarer
Postat av: Aida

Oj vad härligt med lite uppdatering, jag tycker du är helt fantastisk som går i skolan och jobbar och är mamma och städar för fulla muggar. Jag saknar dig! Pussss

2009-03-28 @ 11:56:15
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0