Tjolahopp...

Ägnade dagen till att försöka komma ikapp i matten, som har blivit sistahandsprioriterad hela tiden vilket gjort att jag kommit lite efter där.

Viggo sov ingen middag idag och kusinerna va här och lekte på eftermiddagen så han vart helt slut och somna innan han ens fått i sig middag.
Och där missade han verkligen något för Ozzy lagade en jättegod kycklingröra med pasta till. Så härligt när man själv slipper göra mat...jag har ju i alla fall disken som väntar på mig!

Är så skönt att jag inte har något inplanerat den här veckan (mer än barnkalas i helgen). Ska verkligen lägga så mycket tid som möjligt på skolarbete istället för fikastunder och sånt;)
Och helgen ska också bli lugn, fredag måste jag se Lets dance som jag missat senaste veckorna. Svensson-helg med andra ord!

Viggo somna i mitt knä medans jag löste ekvationer...förstår honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0