tiiiisdag

En människa i min klass tog över hela lektionen idag genom att berätta om (på engelska) hennes resa hon varit på och vad hon gjort för kul där och sett där. I MINST en halvtimme pratade hon, blablabla...till slut försökte vår snälla lärare få henne att runda av varpå hon avslutar med att säga att hon inte rekomenderar oss att åka dit. Jaha, nehe men du kunde berätta i 3o min om hur trevligt det var?!

Åkte och fikade med Natta i stan efter skolan vilket va mycket trevligare. Kaffe och bagel...okej, en äppelpaj på det också. Fan, jag sköter mig inte! Dessutom hade Ozzy en av sina kompisar här ikväll och han va så gullig och ställde sig och bakade sockerkaka och då kan man ju inte tacka nej heller...typiskt!

Annars har jag inte gjort så mycket idag, fyndade ansiktskräm, rengöring och ansiktsvatten på Apoteket på hemvägen från stan. Har hört att deras egna Apoliva ska vara bra och eftersom det va halva priset och bara blev 65 spänn för allt så var det ju värt att testa. Ska bli spännande att se om mina snygga prickar (som Viggo uttrycker det) försvinner.

När jag kom hem var det dags för tvättstugan och den här gången hade jag lyckats boka in en dag som faktiskt existerar. Så himla skönt att allt är upptvättat nu och man har nåt att ta på sig och ännu gladare är Ozzy som inte hade ett enda par rena kalsonger kvar.

Åkte och hämtade min syster, så gick vi en promenad runt Älvnäs. Trevligt att träffas utan barnen, det blir ju inte alls ofta nämligen.

Till helgen åker Ozzy bort fredag- söndag och Viggo ska sova hos mormor och morfar på fredagen så jag ska nog passa på att hitta på nåt trevligt. Lutar åt att det kanske blir bowling och öl...vi får se!

Nu är det sova-dags...ligger redan i sängen med datorn i knät!Natti...

Beställde den här sköna mys-dress på nätet som kom idag, gillar inte att näthandla egentligen för det är så jobbigt att skicka tillbaka sånt som inte passar men en mysdress gör ju inget om den sitter lite dåligt, bara det är gooosigt!



Kommentarer
Postat av: steffie

Hoppas det är med mig du ska bowlla ;)

fin dress gumman vart beställde du den i från???



pussipuss

2009-03-04 @ 12:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0