Helgen som gick...

Jaha, helgen var över lika snabbt som vanligt.

I lördags hade Lovis 4-års kalas. Det va massor av folk där, framför allt massor av barn. Viggo hade jättekul men både han och vi va ganska trötta efteråt. Åkte direkt vidare på 20-års kalas hos Ozzys kusin i Sollentuna. Han fick detta av oss och svärmor. (Något jag själv inte skulle göra om jag ens fick betalt).

Igår var det ju första dagen på nya extra-jobbet. Gick jättebra även om det va ganska mycket information att ta in på en gång, men det kommer nog fastna allt efter som.
Jobbade mellan 7 och 14 och eftersom jag knappt sovit en blund natten innan va jag sjukt trött.

Ozzy och Viggo hade åkt till Viggos farfar medans jag jobbade så jag passade på att slänga mig i soffan när jag kom hem, såg "Rallybrudar".
Sen blev det lite gos med Viggo när han kom hem innan det va dags att lämna honom hos hans farmor som ville låna honom söndag-måndag.
Känndes tomt att knappt hinna vara med honom men jag mådde dåligt sen på eftermiddan, fick feber och ont i kroppen, så det va skönt att bara få ligga i soffan och ta det lugnt.

Ozzy köpte hem pizza och godis som vi bäddade ner oss i soffan och åt!

Mådde bättre när jag vakna imorse så jag åkte till skolan. Sen bjöd mamma på lunch på Bönor&Bakat mot att jag hjälpte henne storhandla. Jag övertalade henne att åka till Ica Maxi så vi kunde ta sån där självscanning som jag har där...typiskt nog så fick vi avstämmning och var tvungna att packa upp alla varor.



Söta födelsedagsbarnet

Viggo fick äran att sitta brevid Lova, som sa till sina kompisar: "Det här är Viggo, han älskar mig".

Förväntansfull vid fiskdammen









Kommentarer
Postat av: Aida

Jag saknar diiiiiig!! Puuusss

2009-03-19 @ 05:03:07
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0