Onsdag , Torsdag...

Skrev ett långt och trevligt inlägg igår men när jag skulle posta det så försvann allt, så jädrans irriterande.

Hursomhelst så va jag och Viggo och lekte och fikade med Steffie och Hector igår hemma hos dom. Trevligt som alltid!
Viggo fick för sig att han skulle vara en bebis verkade det som för han gick runt med haklapp och ville sitta i Hectors matstol. Sen hade killarna boll-hav i Heccis säng.

Idag var det engelska i skolan men jag gick tidigare för att gå på intervju på ett sommarjobb jag sökt vilket jag fick. Ska dit och läras upp redan nu på söndag...kl 7!!!

Passade på att städa här hemma när jag kom hem, städade ur vårat skafferi också som varit så jäkla rörigt att man knappt kunnat se vad som finns i det men nu är det ordning och reda där med.
Hann precis klart lagom till Ozzy och Viggo kom hem. Dom har varit och åkt pulka och snowracer under tiden...vilket jag iofs. gärna följt med på men det va ju skönt att få städa ifred också.

Om ett par timmar kommer två av mina kusinbarn hit, jag ska "passa" dom ett tag medans min moster, som egentligen passar dom är och tränar med mamma.
Ska bli kul att träffa dom för det blir inte så ofta längre, dom har blivit så stora!! Viggo kommer säkert tycka det är jättespännande att ha två stora coolingar här som leker med honom.

Nu ska jag plugga lite innan det är dags att laga mat. Idag blir det stuvade makaroner och köttbullar.

Bilderna går tydligen inte att rotera men Heccis är lika söt ändå

 



En suddig men glad Viggo

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh va kuul grattis till jobbet!!!

2009-03-12 @ 20:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0