Det blir en dag på stranden...

Latardag blev det som sagt, så härligt!

Vi åkte faktiskt ner och la oss på stranden, lyckades hitta en plats med både sol och skugga så alla va nöjda. Ozzy sov, jag läste och Viggo sprang runt med sin hink och spade.

Sen åkte vi hem och grillade lite korv med bröd till sen lunch och fortsatte att bara ta det lungt här hemma.
Den enda nytta jag gjort är att tagit hand om mina rabarber jag har på tomten, kapat dom och skurit bitar som jag frysit in. Sitter och funderar på om jag ska baka en paj men jag är så mätt nu efter all pasta-sallad och baguett vi ätit till middag så jag gör nog det imorn istället.

Imorn är det ju för övrigt mors dag. Jag tänkte bjuda mamsen på ett bio-besök men hon är bortrest så vi får ta det senare...en regning dag kanske.
Ska bli spännande att se om jag själv får nån uppvaktning=)







 


Kommentarer
Postat av: sara

vilken mysig dag ni fick ni gjorde nog rätt i att vänta med skansen det var sjukt mycket folk i stan igår!

2009-05-31 @ 11:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0