Himmel och pannkaka...

Nyss hemkommen från skolan och har smällt i mig pannkaks-rester från igår.

Orkade inte stanna kvar idag, jag känner mig lite hängig och småförkyld. Tänkte vila men när jag klev innanför dörren här hemma så insåg jag att det verkligen böhövs ett städrejs, så det är bara att svälja en Ipren och sätta fart tror jag. Skönt att passa på medans man är ensam hemma.

Sen måste jag ta tag i min Engelska, ska ha resencerat en bok i slutet på den här månaden och jag har inte ens börjat läsa den.

Ikväll har min konstnärliga syrra vernisage för sina barntavlor uppe på Kaboo.
Hon gör jättecharmiga tavlor, med söta krummelurer och jag är så stolt över henne så det ska bli kul att se dom i butik.

Eftersom Ozzy åkte till garaget för femte kvällen i rad igår och jag va så less på att bara sitta själv hemma och glo, tog jag med Viggo och åkte till Kista och strosade där till dom stängde. Vi hade de faktiskt ganska mysigt men jag sa hade sagt att vi skulle till Apoteket vilket Viggo trodde betydde biblioteket, så han blev rasande när vi skulle hem och jag förklarade att de är två skilda saker. Stackarn!

Nu ska jag träna bort min pannkaksmage med lite storstädning!Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera nu sofipropp ;)

2009-05-13 @ 22:03:40
URL: http://enwiking.blogg.se/
Postat av: sara

blogga lite då!!!

2009-05-28 @ 10:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0