Saknar min sambo..

Började dagen med muntlig examination i Etik. Hade inte haft så jätte bra på uppdragen (G&G+) men jag lyckades höja slutbetyget till VG, så jag är nöjd trots att jag som vanligt höll på att skita på mig av skräck innan.
Har för övrigt haft prov varje dag den här veckan, muntliga och nationella i både matten och engelska. Känner mig helt utpumpad nu så jag ska verkligen se till att ha en lugn och skön helg!

Ozzy är iväg på race och vi har bara träffat en stund som hastigast idag, likaså igår så jag saknar honom!

Va med Sara i Vällingby idag för jag skulle för första gången på väääldigt länge köpa lite kläder och skor till mig själv men kom efter 4 timmars strosande hem helt tomhänt. ALLTID när man SKA ha nåt hittar man INGENTING och när man INTE ska ha nåt hittar man MASSOR! Varför e de på detta viset??!

Vi åkte i alla fall hem hit sen och grillade köttbulls-spett och majskolvar med ingenting annat till...men det va inte så tokigt!
Sen skjutsa vi Sara hem. Viggo fick somna i bilen och jag stanna "på vägen" hem utanför Steffie eftersom vi inte setts på evigheter. Hade ju Viggo sovandes i bilen så hon kom ut med kaffe så satt vi på trottoarkanten och drack kaffe (och tjuvrökte) och prata ikapp oss lite!

Blev lite sugen idag på att gå ut, det är ju så härligt väder och då kan man inte låta bli att bli lite sugen!
Men nästa vecka tar min Näääts studenten och då blir det rajtan-tajtan så det står härliga till!!!
Tant Sofia ska till och med åka flak...och kul ska jag ha, ska stå på flaket och bröla som en brunstig ko?!Det gäller att leva sig in i rollen som flak-fjortis!


Imorn skulle vi gått på Skansen men jag hade helt missat att det va maran och därmed omöjligt att ta sig genom stan så vi skjuter upp de och stannar hemma och latar oss istället.


Nu ska jag krama kudden och försöka sova lite innan Viggo kommer in och lägger sig mellan oss och far runt som en galning i sängen, ena stunden blir man skallad, nästa får man en fot i nyllet och nästa har man ett huvud nere vid fötterna...VARJE natt just nu...MEN man får också en hel del kramar och pussar på morgonen så jag ska inte klaga!Natti..


Det va den här blicken jag föll för...Min Don Juan...

(Viggo skrattar ihjäl sig när Oscar gör den minen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0