Mina killar...

Tänka sig att solen tittade fram till slut denna dag också. Mys!

Känns härligt att ha Ozzy hemma och kunna äta middag tillsammans för första gången på länge, vilket vi gjorde i uterummet idag.
Jättemysigt att kunna sitta där nu när det blivit så milt ute och solen skiner rakt in på oss.

Känns också bra att ha fått lite avlastning med Viggo (även om han är väldigt enkel att ha att göra med). Känns inte som jag har samma bus och energi att ge som hans käre far har.
Så här har grabbarna spelat bandy, brottats och busats för fullt och nu ligger Viggo i badet!

Har ju lite påskgodis hemma som jag tänkte avnjuta i soffan framför nåt roande TV-program om en stund!

Såg just att min fina brorsdotter Molly skaffat blogg, hade helt missat de och som om inte de var nog hade hon dessutom skrivit några riktigt fina rader om sin faster=) Gulliga hjärtat♥

  

"pappa jag spövar dig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0