Tji fick han...

Idag är lillan 1 vecka gammal, tänk va fort tiden gått den här veckan!

Allt flyter på bra trots lite magknip titt som tätt och onda nipplor under amningen...sånt går väl snart över.

(OBS, detta kanske inte är något för känsliga att läsa)..
Inatt när Oscar kom och la sig just efter jag ammat klart så bad jag honom byta blöja på Vilma men då låtsades han minsann sova. Jag överlistade dock honom så de sluta med att han fick gå upp iaf.
Och rätt åt honom som försökte komma undan för helt plötsligt hör jag ett konstigt högt ljud därinne från badrummet, som att nån sprutar det sista ur en enorm ketchupflaska:P Ropar in till Oscar och undrar vad som händer men då inte han svarar kastar jag mig upp och in till dom och bryter ut i gapskratt när jag ser vad som hänt. En liten 3-kilos bebis har lyckats spruta ner både Oscar och toagolvet med hur mycket bajs som helst.
Som sagt tji fick han för att han försökte komma undan genom att låtsassova...Synden straffar...

Idag har vi haft besök av underbara Steffie. Vi gick promenad och jag insåg att jag verkligen måste jobba upp min kondis igen då jag inte ens klarade av att gå och prata samtidigt.
Både Viggo, Vilma och JAG fick present av Steffie...jag blev sååå glad för jag fick presentkort på att göra naglar=)Har velat göra det så länge nu men varken haft pengar eller tid att lägga på det!<3


1 vecka idag, då klär man minsann upp sig med klänning!


Kommentarer
Postat av: Linn

gguuuuud! hon är så gudomligt söt.

Å vilket perfekt namn - Vilma. Viggåvilma =)



Kramar!

2010-04-16 @ 19:15:20
URL: http://sliceofyourpie.blogg.se/
Postat av: Maria B

Stort grattis till lilla tjejen!

Hon är väääldigt lik dig, Sofia!

2010-04-16 @ 19:45:03
Postat av: Jessica

Grattis vilken liten sötnos!

Tittade bara förbi=)

2010-04-18 @ 22:08:59
URL: http://jesste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0