En bättre dag...

Har bestämt att denna dag minsann ska bli bättre än gårdag och shit va effektiv jag är just nu då jag samtidigt som jag sitter här och bloggar också sitter i telefonkö hos försäkringskassan (plats 297 har jag BTW just nu och mitt samtal beräknas kopplas fram om ca 22 minuter) och avnjuter min mumsiga frukost som idag består av keso-avokado mackor med skinka, grapefrukt, kaffe och apelsinjuice. Yummie!

O. lämnade på dagis idag så jag kunde ligga kvar och ta det lungt. Är så nöjd med att jag senaste nätterna bara vaknat och behövt gå upp ca 2-3 gånger till skillnad mot tidigare nätter då jag säkert varit uppe tio gånger.
Tycker också att magen ser ut att ha sjunkit ner ganska mycket nu och det känns också då det är mycket lättare att andas.
Förkylningen är också nästan helt borta så som sagt idag känns helt enkelt som en positivare dag och en positivare Sofia. Ny dag, nya tag!


Kanonkulan v. 38


Mmm..


Kommentarer
Postat av: sara

va skönt att det känns bättre nu!! jag saknar ju dig!

2010-03-17 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0