Från snö till sol och sen tillbaka igen=(

Var jätte-laddad och positiv när jag vaknade men sen när vi satt vid frukostbordet och tittade ut och såg hur det bara började vräka ner snö så vill man ju bara tillbaka till sängen och stoppa huvudet under täcket resten av dagen. Det som var så fint och skönt ute igår!

Då åkte jag och Viggo tidigt med Oscar som skulle mecka. Vi hoppade av hos mamma och pappa och åt en långfrukost med dom.
Sen skjutsade mamma oss hem igen och så satt vi ute i solen och åt bullar=)

I eftermiddag ska vi på kusin-kalas då Loppan fyllde 5 i fredags. Viggo är superladdad och har frågat om det är dags sen kl 6 imorse.

Hade tänkt att vi skulle ta oss till Solna först och handla lite små-grejjor. Bland annat nåt fint att slå in Lovis present i men nu överväger jag starkt att bara åka till Konsum och kolla om dom har inslagspapper och sen kanske röja det värsta i uterummet, kanske våren får lite hjälp på traven om jag gör det?!

  

"Att städa upp efter barn är som att skotta medans det snöar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0