God morgon!

Oscar lämnade Viggo på dagis idag så det blev sovmorgon för min del och Vilma ligger kvar och sover än.

Själv sitter jag i uterummet och äter frukost och hoppas på att solen ska titta fram lika mycket som igår och det verkar faktiskt vara på gång.

Igår var en stressig dag och de ända tillfällen jag satt ner var när jag ammade. Skjutsade O till jobbet, sen lämnade Viggo på mammas jobb medans vi åkte till BVC, hämta Lova på dagis, sen full fart här hemma med matlagning och annat.
Huset var i kaos, barnen i akut behov av bad men O va på träning... Jag var helt färdig, så vad gör man inte då?! Jo, man ringer sin räddande ängel till mamma som sätter sig i bilen på 5 min och kommer hit och hjälper till att styra upp allt. Finns ingen som hon!♥

Jag har dessutom en toppen-moster också som vi igår fick jätte-fräscha utemöbler av som dom inte kunde ha kvar. Glasbord och fyra ställbara stolar med dynor, hur bra som helst! Nu kan jag sitta på framsidan och sola medans Viggo leker i parken.

Idag ska äntligen kusin Molly få träffa Vilma för första gången. Har kommit så mycket imellan varje gång vi skulle ses men nu så efter 5 veckor. Ska hämta henne i Solna så får hon komma med ut hit och mysa med oss!

Så fort Vilma vaknar tänkte jag knata ut på långpromenad. Ska försöka börja jobba på min kondis snart som inte alls är vad den en gång var:) Flåsar ju bara jag pratar och går samtidigt!


Mamma, moster och Vilma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0