Söndag...

Tiden går så jäkla fort, känns som det var igår jag låg på BB och fick upp den lilla söta varelsen på mitt bröst men det är redan över en månad sen. Jösses, snart knatar hon väl runt här!

Har haft en skön långhelg, i fredags skulle O iväg på rally och eftersom mamma och pappa hade Leo och Lova hos sig passade jag och barnen på att hänga hos dom under kvällen. Trodde det skulle bli lite trixigt att ta sig in här hemma med båda sovandes men trots att klockan han bli 21 när vi åkte hem så höll sig Viggo pigg och vaken hela vägen hem. Däremot så vart det lite jobbigt väl hemma då han hade jättesvårt att komma till ro och Vilma gallskrek och hade magknip värre än nånsin, dom verkar passa på när papsen är borta för det var likadant sist.
Oscar tror nog jag hittar på när jag ringer och beklagar mig eftersom allt funkar så bra när han är hemma, kanske dom känner att jag blir lite mer stressad?!

Nu är det i allafall lugn och ro här hemma. Viggo och Oscar är iväg och hämtar Viggos farfar och hans sambo som ska komma hit ut på besök och Vilma sover i vagnen efter att hon och jag varit ute på promenad!
Vi mötte hur många tävlingscyklister som helst på vägarna då det tydligen pågick nån tävling här.
Jag har alltid svurit och fräst då jag mött eller blivit tvungen att köra om cyklister på dessa jobbiga vägar här ute...jag har rent utav avskytt dom varenda en. MEN nu kan jag inte längre göra det, helt omöjligt har det blivit då min egen käre broder börjat cykla och tävla och härja på dessa vägar. Då helt automatiskt vare sig jag ville eller inte så kan jag helt enkelt inte längre påstå att jag avskyr dessa sadelgalningar...så länge dom håller sig i vägkanten och har hjälm...vilket jag antar att min bror har?!;)

Nu ska jag njuta lite av min egen tid innan dörrarna slås upp och det blir full fart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0