Friday, I´m in love...

Varje morgon denna vecka har Viggo vaknat supertidigt och jag förstod redan igår att det skulle bli samma sak idag så innan jag gick och la mig igår förberedde jag två mackor som jag la in färdiga i kylen (det första viggo vill göra när han vaknar är nämligen att äta). Så när han vaknade 5,45!!!!...fick han själv gå upp och ta sina mackor så satte jag på TV´n och sen gick jag och la mig och mös under täcket igen:P

För nån vecka sen när jag körde rensning bland alla gammla kläder här hemma så gjorde jag ett försök att lägga ut lite på tradera. Har aldrig gjort det tigare och när jag kollat under veckan har det inte sätt särsilt ljust ut för mina budgivningar men nu när jag va inne och kollade dom auktioner som slutade igår så hade de plötsligt gått ganska bra, så lite slantar blev det trots allt.

Igår jobbade jag igen och allt hade gått lika bra här hemma som innan.
Dessutom fick jag komma hem till ett nystädat hem och en varm kopp te och mackor. Kan ni tänka er?!!Han kan han med ibland;)

Fredag innebär inte bara svensson-mys här för Oscar har ju träning på fredag-kvällar...värdelöst!
Vet inte om jag och barnen blir hemma eller om vi åker och fredagsmyser hos nån men nu ska vi alla fall bege oss mot Solna centrum för att fixa lite ärenden och Viggo som vart ledsen över att sälja vagn-ståbrädan har vi lovat att få köpa en leksak så han fick känna att de var han som sålde den=)


Kommentarer
Postat av: nathalie

kom och myyyyyys med oss

2010-10-29 @ 16:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0