Bitterfittan...javisst...

Allt fixande och stressande inför dopet har gjort mig till en riktig bitch idag. Jag är som en orm mot Oscar bara väser och hugger...stackarn! Eller nej, inte stackarn...han får faktist stå ut med de!
Jag har tjatat hela veckan på att han borde skaffa en kostym, men nej, han har vägrat...tills idag, dan före dopet, då det är som mest att fixa, DÅ minsann DÅ ska han helt plötsligt åka och köpa de.
Så vi packa in ungarna i bilen och åkte...MEN efter ett par timmars letande åker vi hem utan nån kostym och utan nånting annat också för den delen, som strumpbyxor som jag skulle köpt...det glömde jag ju helt bort efter allt kostymletande åt min käre sambo som vid det tillfället själv va som en orm...eller bitch.

Vi hämtade dopklänningen som var hemma hos mamma pappa och då frågar Viggo om det va jag som skulle ha den på mig..han tyckte ju den var så lång, och när jag sa att även han hade haft klänning på sig på sitt dop vart han både arg och ledsen och sa att jag ljög för honom.

Nu är allt fixat för morgondagen och jag tänker ruska liv i min sambo som somnat på soffan så vi kan gå upp och sova...han är sååå svårväckt så jag kommer få hålla på tills han får shaking-sambo-syndrome...eller så kommer jag bara ge upp helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0