Egen tid...

Jag har längtat länge nu efter lite egen tid, att bara få vara utan att vara på spänn och lyssna efter om Vilma vaknar, eller åka på bio med Oscar själv.
Oscar kom hem för en timme sen och tog med sig båda barnen då han skulle åka till Ekerö och lämna lite saker hos sin mamma och nu är jag alltså själv, som jag så länge velat...men nu fattar jag inte alls varför jag längtat så efter de. Jag vet knappt vad jag ska hitta på...försöker komma på nåt som inte går att göra med barnen hemma men nepp det va liksom inte så mycket att längta efter. Borde ju sova eller plugga förstås men nej jag vill inte...Nu längtar jag bara tills dom kommer hem igen istället! Så konstigt de kan va!

Ska måla några namn bokstäver till Viggos rum nu tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0