...

Även denna natt var det amningsmaraton här hemma så imorse ringde jag och bollade lite med min vettiga BVC-"tant" och efter att ha följt hennes råd angående matningen så känns det redan bättre och de ska bli spännande att se om även natten blir bättre.

Hon sov i alla fall som en stock imorse så jag gick upp och njöt av att äta min frukost själv i lugn och ro.
Sen åkte vi och träffade min pappa och åt lunch och promenerade med honom på Gällstaö.

Sen när O kom hem, packade vi in barnen i bilen och åkte och storhandlade på City Gross...där vi träffade både mamma och pappa och vår granne Johanna.

Mer spännande än så har alltså inte denna dag varit och imorn blir det möte med prästen som ska döpa Vilma sen tänkte jag hitta på nåt mysigt med barnen eftersom Viggo är ledig.

Nu ska jag krypa ner under mitt duntäcke och hoppas på att få sova gott utan mina två små i sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0