Man ska inte ropa hej...men

...det ser faktiskt ut som det äntligen vänt och som minna nattamningsmaraton som varat senaste veckorna kan vara ett minne blott! Jag hoppas verkligen det!
Inatt sov lillan fram till 2.30 åt, somna om till 6.30 åt, sov till 8.30. Underbart!
Jag hann till och med upp själv före henne och började med frukosten...Oscar och Viggo hade redan åkt.

Häromdan trodde jag verkligen jag skulle bli sjuk, mådde skit, ont i halsen och frossa. Så jag ställde in alla planer jag hade för att åka hem och ta det lugnt, men tack och lov uteblev sjukdomen. Verkar ha lite flyt för en gångs skull...de är ju trevligt!

Igår kom Sara och Elise hit, jag var så seg och hade inte ens klätt på mig när dom kom men sen ryckte jag upp mig och vi tog en promenad och hämtade Viggo tidigt. Än en gång fick han promenera hela vägen hem och denna gång utan minsta lilla klagan, duktig kille!

Sen vart det pankisar till middag som jag lovat honom och efter middagen fick vi besöka av två andra älsklingar, Steffie och Hector som kom ut på lite kvällsfika!

Nu måste jag ge Vilma lite gröt innan jag ska göra mig i ordning. O hämtar upp oss om nån timme för jag ska till allergi-läkaren i stan...ska bli spännande att se hur mycket av min allergi som försvunnit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0