Städa hela veckan lång...

Har precis slängt mig i soffan efter att ha storstädat och tvättat heela dan...egntligen började jag redan igår då jag gjorde klart Viggos rum. Vi bar in alla möbler, satte upp hyllor och foton. Blev jättefint men jag ångrar att jag inte tagit några före-bilder.
Förr hann man ju massor när man städade men nu har jag en otroligt sällskapssjuk liten dam som inte vill göra något annat än hänga på mammas arm hela tiden. Lägger man ner henne, är hon nöjd tills man vänder blicken åt ett annat håll så det tar verkligen från morgon till kväll att få hemmet städat.

Har känt ett par dagar nu att jag inte mår riktigt hundra och nu har jag fått ont i halsen och känner mig lite febrig. Väldigt dålig tajming då jag verkligen skulle behöva åka till skolan imorn...får se hur det känns när jag vaknar imorn, om jag orkar packa in två barn i bilen och ta mig dit.

Annars känns det väldigt skönt att för första gången på länge inte ha nånting alls inplanerat för helgen. Lär väl bara för det som sagt tajma in det med att bli sjuk. Men om jag ska vara positiv så hoppas jag på att kanske gå på bio, antingen Toy Story med Viggo eller gå själv på nån film med Oscar, sen kanske bakluckeloppisen på söndag...

Nu ska jag kolla Idol med mina favvo-killar.

 
Vart riktigt nöjd trots att jag var så illa tvungen att ge med mig var det gällde Viggos favorit Blixten...
gardinen ska jag nog dock byta mot en enfärgad hissgardin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va fint det blev =), vi måste ses snart!! saknar er// Natta å nicole

2010-09-16 @ 20:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0