Underbara vååååår...

Har sååå mycket vårkänsla i kroppen idag!

Va i skolan till  kl. 5 idag så jag har fått massor gjort och efter det åkte vi till David och Natta här ute på ön och premiär-grillade.
Vi åt korv med bröd och fläskfilé och pommes och drack vin, satt ute till klockan va över åtta utan att ens behöva ha mer än tjocktröja...tänk vad hela ens humör kan ändras av lite vår!

Och det ska bli så mysigt att dom flyttar ut hit och att ha nån av mina vänner så pass nära att man kan ta spontana promenader och sånt♥

Barnen sprang runt och lekte på tomten och Viggo hittade typ 10 år gammalt godis i Nattas gamla lekstuga som han smällde i sig!
Nu har han totalt däckat i soffan och jag kommer snart göra det samma!

Imorn tänkte jag ta lite sovmorgon eftersom Viggo vaknat supertidigt varje dag den här veckan och sen tänkte jag promenera till skolan och även promenera hem med Viggo när jag hämtar honom...i alla fall om det är så underbart väder som idag!

  



  

             

                                                                       


Kommentarer
Postat av: Aida

Guuu va mysigt, hoppas det blir mer vår här med snart, annars blir jag en surjämte, hehe

2009-04-04 @ 16:24:02
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0