Dåligt samvete

Idag har jag dåligt samvete, känns nästan som jag skolkat för att jag åkte till Solna centrum efter mattelektionen istället för att sätta mig hemma och plugga.
Mitt straff fick jag ialla fall när jag kom dit...Åkte nämligen dit för att köpa en Body Butter jag sett från Body Shop men när jag kommer dit så har just den affären så klart stängt för ombyggnad och öppnar inte igen förens nästa helg. Vilken osis!

Viggo åkte hem med sina kusiner idag och då gick jag faktiskt hem till mina föräldrar och räknade liite matte medans han fick fortsätta leka där en stund.
Imorn däremot får det bli en heldag med plugg så jag inte halkar efter, ska vara så ambitiös som bara den IMORN.
För ikväll finns minsann inte tid för plugg, ikväll finns bara tid för underbara säsongspremiären av "Greys"  Har köpt hem färdig cheescake från Ica som jag ska mumsa på...okej, köpte hem en chokladkaka också som hette Mud-kake, ska välja nån av dom och ingen (läs Ozzy) ska få störa:)



Kommentarer
Postat av: Cissi

jag vill också ha cheescake!

2009-02-18 @ 20:57:51
Postat av: malin

hehe, han e för go!

2009-02-20 @ 09:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0