Träffa Steffie

Hemma idag med men känner mig mycket bättre, ska snart stoppa huvet i böckerna men först ska jag dricka kaffe och äta macka.

Pratade precis med Steffie...vi har inte setts på evigheter känns det som...och inte pratat på flera dar. Tänkte när jag vaknade att jag skulle ringa henne efter halv 10 och kolla om dom kanske ville ses...Hon han före, typ 5 i halv ringde hon och bjöd in oss=)
Så idag hämtar jag Viggo redan klockan 13..Han kommer bli så glad när han får veta vart vi ska!

Sen ska jag hem och laga köttfärspaj tills imorn då min tokiga klasskompis kommer hit och ska utföra sitt terapiarbete som hon säger. Hon ska (OBS!På hennes egen begäääran) göra fint i mitt badrum. Tänk vilka vänner man har va, som skurar ens toalett och allt;)
Som tack ska hon få min köttfärspaj som hon diggar så bra!

Steffies gulleplutt Hector och Viggo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0