Tjohoo

Jäktig vecka de här men lördag och söndag ska gå i lugnets tecken.

Satt i skolan och pluggade hela förmiddagen inför mitt sista muntliga examination på tisdag.

Sen var det vernissage och vår-fest på dagis. Tyvärr så hade vi helt missat att det skulle va utomhus trots regnvädret så Ozzy kom i T-shirt (vilket hursomhelst va ganska idiotiskt) och jag hade inte en tanke på paraply, klantigt.
Viggo vart lite blyg när alla barn skulle sjunga men det gick över efter en stund.

Imorn är stora dagen D för min käre vän Natta. Jag skulle åkt flak men jag erkänner mig här med alldelles för gammal och tråkig för sånt så jag satsar på att kalasa till det ordentligt på kvällen i stället.
Vi har varit och blivit solduschade idag (inte tutt-förstorade). Känner mig brun som en pepparkaka.

Viggo är jätteglad över att han ska få vara hos mormor och morfar imorn, han har fått med sig sin nya sparkcykel och blivit lovad popcorn!

Nu måste jag packa i ordning hans grejjer för morgondagen och sen kommer jag stupa i säng för jag är sååå trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0