dålig uppdatering

Jag har varit sämst på att uppdatera här senaste dagarna, för jag har varit så slö och lat på sista tiden. Har varit så trött att jag stupat i säng före tio varje kväll men nu med soooolens hjälp känner jag mig på väg uppåt igen.

Idag fyller min söta systerdotter Lova 4 år. Hon och jag har varit på bio och ätit inne i stan nu på dan. Vi har sett Spöket Laban...det va vi och två andra i hela salongen (Lova undrade hela tiden när "dom andra" skulle komma).
Va mysigt att ha en Sofia-dag som Lovis sa!

Vi hämtade upp Viggo på hemvägen och nu är vi hemma och väntar på Leo och Johanna som snart kommer.
Jag ska fixa lite fika...har köpt med oss cookies och i en har jag satt 4 ljus till Lovis!

Ikväll blir det fullt upp med pluggande, skulle egentligen behöva dammsuga också men ska försöka lägga över det på Ozzy...får väl se..
Imorn ska jag jobba för andra gången...då blir det uppstigning i ottan!Ska va på jobbet kl. 7.
Har också fått min slutlön från Wedins...0 kr. Hmm...

Bio-mys


Kommentarer
Postat av: Syster

Du är så snäll som tar hand om min sötnos! Lovis sa dock att höjdpunkten var att putta Viggo i Blixtenbilen. Men hon uppskattade verkligen en mysdag med moster.

Lycka till på jobbet i morgon!

Puss

2009-03-19 @ 18:59:47
Postat av: Aida

Hallå vart är det du jobbar nu da??Puss

2009-03-19 @ 22:44:06
URL: http://aidat.blogg.se/
Postat av: sara

Har du bytt blogg eller har du bloggtorka???

2009-03-24 @ 14:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0