Fredags-mys som hos alla andra Svenssonfamiljer...

Har haft en jättelugn dag. Bara varit hemma bortsett från när jag handlade och hämtade Viggo.

Ozzy somnade i fotöljen framför datorn och var omöjlig (som vanligt) att väcka...Viggo och jag fick äta middag utan honom och sen klippte jag honom.
Han hade blivit såå långhårig och när jag tog av honom mössan när vi kom hem från dagis och upptäckte att de var  Ace Ventura jag fått med mig hem och då va det verkligen på tiden att göra nåt åt det.
Viggo skriker av ilska när man klipper honom, han avskyr det och ännu värre blir det när han upptäcker att man måste duscha efteråt. Men sen när han får titta sig i spegeln efteråt, då blir han så glad och tycker att han är så fin så han skrattar av lycka.

Nu sitter båda mina killar i soffan och har fredags-mys och jag ska ta min B&J och göra dom sällskap.

 
Viggo i sina favoritkläder, badrock och tofflor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0