Trötto

Är jättetrött och ligger faktiskt redan i sängen, dags att sova snart så jag är utvilad inför morgondagen.
Ska bli så trevligt med lite tjej-kväll!

Åkte till Steffie efter skolan idag och åt nybakade scones. Sen åkte vi till Solna och dit kom även Cissi och mötte upp oss för lite fika...shit, va jag fikat den här veckan!
Sen spanade vi en snabbis efter lite presenter och på väg till bilen sprang jag på en sorts lotus-lyktor som min mamma letat efter i evigheter, hon blev så glad.

Viggo va en söt liten pappa-gris idag när vi kom hem från dagis, han sa: "Hej min lilla pappis".
Kommer kännas tomt utan mina killar hemma imorgon. Men trots det ser jag fram emot både sovmorgon och bowling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0