kommerintepånånrubrik

Pluggade extra mycket igår för att kunna stanna hemma och plugga lite mindre idag med gott samvete. Har dock inte kommit igång ännu och har fler planer som ska bockas av idag:

•Ringa nya dagis (eftersom Viggo måste byta när vi flyttar)
•Städa, tvätta & dammsuga
•Ta en höst promenad
•Steka pankakor & plättar
•Hämta 3 barn på tre olika dagis/skola

Kanske dags att sätta fart nu med andra ord?!!
Min dator dog helt plötsligt i helgen och enligt Ozzy kommer troligtvis ingenting gå att räddas. Alla skolarbeten som var halvklara, alla BILDER...allt är borta i sånna fall!
Har inte raderat nån bild på nästan ett år från kamerans minneskort som tur är och hoppas på att vi har alla äldre bilder på Ozzys dator men jag kunde inte hitta dom nyss när jag kollade!
För bara en vecka sen prata vi om att kopiera alla bilder för säkerhets skull..men men!

Efter jag lämnade Viggo imorse åkte jag och köpte färska bagel´s som jag åkte hem och åt i soffan med cream-chees, skinka och grönsaker! Hade varit sugen på det i flera dagar och det smakade precis lika bra som jag drömt att de skulle göra!!

Ozzy var äntligen och köpte en höst/vinter-jacka till Viggo igår då han har gått med fleecetröja nu i kylan!

Blir glad när han själv tar tag i sånna saker och inte alltid det är jag som måste fixa och handla allt som har med hem och lilleman att göra.

Va en kort sväng uppe hos mamma på färgaffärn igår och kollade tapeter och golv till nya huset. Blev lite sressigt innan dagis men har i alla fall bestämmt sovrumstapet till oss och hittade en fin fondtapet till vardagsrummet som det kanske också blir.
Golven på övervåningen (nedre har redan nya) ska nog vara antingen valnöt eller mörk ek. Det tror jag blir fint till allt annat som jag som vanligt ska ha i vitt!

Just de, min syster har börjat blogga!=)

Nu ska jag sätta fart så jag kan pricka av mina punkter på listan!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va härligt att du uppdaterat, jag har skit tråkigt på skolan, men nu fick jag nåt att läsa. Hoppas det går bra med allt du ska hinna göra, kraaam

2009-10-08 @ 18:07:42
Postat av: Aida

OMG visste jag att du är gravid?? nej eller, men nej det visste jag inte, men åååh va roliiiiiit grattis åååh hihii

2009-10-10 @ 01:09:07
URL: http://aidat.blogg.se/
Postat av: Aida

sv: Så himla roligt att Viggo ska få ett syskon, nu längtar jag ju såklart ännu mer tills jag och Oliver får våra bebisar. Det går bra i skolan tror jag, jag tycker att jag är duktig iaf. Jag pluggar ju på distans till Härnösand, men jag går till universitetet här och pluggar själv mån-fre. Jag har försökt ringa dig men du svarar visst inte, jag kanske har fel nummer?? Ring mig om du har tid, inget krav. miss u puss

2009-10-14 @ 12:19:06
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0