Nytt hem...

Är ju inte speciellt duktig på att uppdatera här som ni kanske märker men den här veckan har jag faktiskt haft fullt upp varje dag, läkarbesök, möte med banken osv. Och detta har ju då resulterat i att vi köpt ett hus=)

Ett jättemysigt radhus på 102 kvm, 4 rok i Färentuna. 15 dec. får vi tillträde och då ska vi börja med att fixa orning köket som i dagsläget har ljuslila luckor.
Känns iallafall hur bra som helst att äntligen få äga sitt boende!

Börjar äntligen komma ikapp med skolan också efter att jag legat efter redan sen starten av terminen.

Nu ska vi fortsätta smida planer för vårat blivande hus!

Kram på er!




Mysigt med uterum, där ska jag slappa i en mysig vilo-fotölj och dricka kaffe eller vin med nära och kära..


Kommentarer
Postat av: Aida

gu va kuuuul!! Grattis, och färentuns vad roligt förutom att jag kommer må så illa när jag ska hälsa på, men det är det värt!!

2009-09-25 @ 23:31:12
URL: http://aidat.blogg.se/
Postat av: sara

åhh jag är så glad för eran skull...längtar tills jag får sitta och dricka vin med dig i en vilostol :)



2009-09-26 @ 10:00:24
Postat av: Lena

Vad kul att få se bilder, det ser jättefint ut. Härlig uteplats och tja - lila köksluckor kan väl ha sin charm... OM vi hinner med en Stockholmstur i december kommer vi definitivt och hälsar på!

2009-10-14 @ 19:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0