Amningshjärna och förkylning...

Idag känns allt inte lika roligt...Jag är förkyld och hängig och tycker inte alls jag har varken tid eller ork till att vara det. Vill orka ta hand om mina barn ordentligt, mitt hem, städa, tvätta och träffa mina vänner men idag får jag nog hålla mig till det förstnämnda och låta allt annat vänta till jag piggnat till igen.
Får se om jag kan hålla mig när jag går här hemma och ser eländet=)

Måste också egentligen handla hem mat då både kylskåp och skafferi ekar tomt...dessutom har Viggo blivit lite solbränd på dagis igår och personalen va på mig om att ta med keps så det borde jag också åka och köpa.
Ni ser, det är kört redan...aldrig att jag kommer kunna hålla mig liggandes i soffan med Vilma hela dan!

Sen var det det här med amningshjärnan...för det måste man väl ändå kunna skylla på när man 1. Håller på att köra iväg till dagis med Viggos gympadojjor på biltaket. 2. Glömmer spänna fast Viggo i stolen 3. Häller kaffet i mitt juiceglas (ingen vidare kombo ju)...Och dagen har ju bara börjat...herregud!

I bilen på väg att lämna storebror på dagis...


Kommentarer
Postat av: Mollzz <3

åhhhhhhhhhhhh va söt hon e :) <33

2010-04-29 @ 20:41:19
URL: http://mollzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0