Ändrade planer...

Har antagligen gjort tvärt emot alla andra idag i sommarvärmen och hållt mig inne då lillan inte alls verkar tycka de är särskilt behagligt med värmen. Hon har knappt sovit under dan och strulat vid amningen.

Oscar har iallafall varit superflitig och klippt våra buskar ute och åkt till tippen med en massa skräp medans jag mest burit runt på Vilmisen. Viggo har vi som vanligt knappt sett skymten av då han varit ute med grannkompisarna större delen av dagen.

Tanken nu var att vi skulle åka in till stan och äta ute med Ozzys pappa men nu är killarna på väg själva så stannar jag och Vilma hemma. Känns jobbigt att sitta på en varm uteservering med en missnöjd bebis.

Jag har precis gjort en laxsallad som jag snart ska avnjuta i min ensamhet:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0