5 dagar kvar...

Nu känns det äntligen riktigt nära till bebis tittar ut och jag går ständigt och känner efter och letar tecken på att det skulle vara på gång. Har haft väldigt mycket sammandragningar och förvärkar men jag får nog ge mig till tåls och acceptera att det inte är jag som bestämmer när hon ska komma.

Var ute på en riktig långpromenad med Sara och lilla Elise idag. Över en timme var vi ute och det är så härligt nu när solen riktigt värmer.
Snacka om att vi bor på landet. Vi gick på riktiga landsvägar och på hela rundan mötte vi endast en bil och en annan fotgängare. Däremot såg vi gott om hästar, videung och så gick vi förbi en fårhage med massa söta lamm. Måste ta med Viggo dit så han får se!

Sitter och skriver från min nya dator som Ozzy kom hem med idag. En mini-PC. Min lap-top gick sönder efter knappt ett år och nu har vi äntligen fått ut pengar för en ny på försäkringen.
Känns ju bra eftersom vi annars bara har datorn som är inkopplad till TVn.

Viggos nya favorit är den, enligt mig, enormt jobbiga svensk-engelsk-talande TV-figuren Händiga Manny och han blev alldeles till sig av lycka när Natta och David kom hem från London med denna snygga out-fit till honom:


Stilig kille va?! ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Charmtrollet. Byggare Bob.

2010-03-31 @ 09:27:57
URL: http://skaridcenter.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0