Home make-over, Yes please!!

Idag har jag inte fått mycket gjort...eller "inte fått mycket gjort", jag har snarare inte fått nånting alls gjort. Har knappt rört rumpan från stolen framför datorn bortsett från dom tillfällen jag varit tvungen att stilla min hunger eller mina så kallade cravings.

Jag längtar desperat efter att komma i ordning här hemma, få fint i varenda liten vrå, göra ordning beisens rum, Viggos rum, uterummet, köket, bygga in förrådet...You name it!
Jag VET, man kan ju inte göra allt på en gång och som vi har det just nu kan vi ju knappt göra nåt, men jag slutar inte drömma och längta för det.

O. vill ju just nu lägga all tid, energi och pengar han/vi har på att få igång sin rallybil och jag kan förstå det, han har velat det såå länge och det är hans största intresse och det är han som ärligt talat ensam drar in cashen här hemma just nu. Dessutom har han inte lika stort behov eller intresse av att ha det speciellt snyggt hemma som jag så jag forsätter i stället att längta och drömma för när hans bil är klar, då minsann ska vi fixa fint här hemma sägs det!?
(även om han gärna redan nu kunde färdigställa våran för längesen påbörjade trapp-renovering) =)

Hursomhelst så fick jag ett litet ryck idag och skickade iväg två ansökningar till inrednings-TV-program...Risken är väl näst intill minimal att någon skulle nappa men det kan ju vara värt ett försök iaf.
Dom projekt jag skrev att vi i första hand ville ha hjälp med var köket och uterummet/pensionärsbunkern!


Pärlspont, blå-lila luckor och zink-diskbänk försvinn!


Nu är det dags att sätta fart, ska hämta Viggis så ska vi åka och hälsa på Steffie och Hector♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0